Naglar + om lite annat

Ska måla min andra hand nu, det blev skit snyggt på den andra! Bild kommer sen! Älskar mina naglar nu. Men vill ha längre så att jag kan göra fransk manikyr, har alltid velat göra det men mina naglar är ganska korta. Ska spara. :)
Finns det någon schampoo eller någon hårinpackning som "tar bort" slitet hår? För jag vill inte klippa för då blir det kortare och jag vill ha tillbaka mitt långa utan och att vänta i flera månader. Tips på bra? Skulle vara skit snällt om ni sa det. :D ♥
Jag och syrran har fått en varsin iPhone och så har vi hittat sjukt snygga, fläschiga skal som vi ska beställa snart, vi ska beställa skit många som vi ska dela på. Nice eller hur?! :D Älskar skal, särskilt dom som är i starka färger eller i leopard. Ahh, dööör!
OMFG ge mig nu!!
// N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0