#Stan #Shoppar #Kalas #Home

Har verkligen inte kunnat blogga stressad dag . Iaf idag så vaknade jag kl vid 9-10 tiden med att nea ringde matti o hon ville snacka med mig, iaf så jag vaknade vi bäddade sängarna sen så hoppade jag in i dushen,dushade en stund sätter på mig kläder går Til Lee när jag kommer dit så fixade hon tacos som frukost till mig :D bäst hone . iaf efter det så började vi fixa oss , vi blev klara ungefär halv 12 sen går vi till tåget träffar Eyline som vi skulle träffa nea o hon i stan med, så vi är med henne tills nea kommit t stationen med Linda. Efter dom hade kommit så åker vi till Stan jag Lee Linda går direkt till Gallerian går runt i affärer Så hittade jag Ett par jeans o en tröja lägger bild snart..
Iaf sen så träffade vi nea o eyline igen dom letade efter prao men dom hittade inte så dom träffa Vincent o någon annan kille, så vi träffade dom alla efter det så går vi lite med dom runt . sen så var jag linda O lee hungriga så vi gick till donken o åt efter det så gick vi runt i affärer mera lee hittade en skit fin plånbok så hon köpte den :) efter det så träffade vi Nea o Eyline o vincent igen , då så satt dom i donken så vi gick dit efter de så gick vi till plattan för att vincent skulle hem. efter de så gic vi in i kulturhuset(bibloteket) iaf så var min dag ungefär . kom precis hem från matthias för att hans lillasyster fyllde år o hade kalas :) Pösss/Melisa


Bild på sakerna jag fick med mig hem idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0